Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'bg-BG' (Site: 'MAIN-CEE').
  1. Начало Brother
  2. Brother Решения
  3. Request Help
Икона на принтер Икона на имейл Икона на слушалки

Получавате помощ в три стъпки директно от контролния панел

Възползвайте се от по-добър контрол върху Вашето устройство, като поискате техническа помощ директно от началния екран на машината.

Request Help е услуга на Brother, която позволява на Вашия IT администратор или сервизен партньор лесно да отстранява възникнали  устройството. Вие просто трябва да натиснете иконката ‘Request Help’ на контролния панел и веднага се създава пълен диагностичен отчет, който автоматично се изпраща като и-мейл на IT администратора.

Как услугата Request Help може да е полезна за Вас?

Икона с часовник

Спестявавреме

Бързо и ефективно диагностициране на възникналите технически проблеми.

Икона с документ

Отчетза поддръжката

Вашият IT администратор ще разполага с цялата информация, от която се нуждае още в началото на процеса по отстраняване на проблема.

Икона с ръкостискане

Централизирана поддръжка

Улеснете Вашата IT поддръжка, като имате всичко под един покрив.

Request Help in 3 simple steps

Сензорен екран на Мултифункционален принтер Brother с настройки

1. Изберете "Request Help"

Сензорен екран на Мултифункционален принтер Brother с настройки

2. Въведете Вашите данни

Сензорен екран на мултифункционален принтер Brother със съобщение Завършено

3. Заявката е изпратена към Вашия Brother партньор

Често задавани въпроси

Request Help Ви спестява време и средства, като ви дава възможност с няколко кликвания да изпратите цялата информация за възникнал проблем на Вашия системен администратор или сервизен партньор. Исканията за техническа поддръжка могат да се направят директно от менюто на Brother устройство свързано в мрежата.

Ако не сте сигурни в спецификациите или съвместимостта на вашето устройство, ви препоръчваме да се свържете с нас или наш оторизиран дилър, за до получите повече информация.

Ако Brother е Вашата предпочитана марка за печат, а управляемите решения за печат не отговарят напълно на Вашите изисквания. Услугата Request Help свързва Вашия бизнес с предпочитан от Вас сервизен партньор.

Request Help работи само със съвместими устройства, на които е активирана тази услуга. Нужен е лицензен ключ за активиране на услугата, която е налична за следните устройства:  DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.

Не е необходим допълнителен хардуер. След въвеждане на информацията за сервизния партньор в устройството, вече може да използвате услугата.

Да. Заявките се изпращат по имейл към администратора или сервизния партньор, напълно защитено чрез SSL или TLS криптиране.

Иконката на услугата "Request Help” се добавя към менюто Услуги на началния екран на устройството. Всяка заявка за техническа помощ включва кода на грешката и допълнителна диагностична информация, осигуряваща необходимите данни за ефективното отстраняване на проблема.

Нашият безплатен софтуер BRAdmin Professional е най-добрият начин за активиране на функциите на всички закупени услуги и решения. За да активирате услугата Request Help, изпратете валиден лиценз файл до устройството. Повече информация ще намерите тук.
Интересувате се от Request Help и искате да научите повече? Попълнете формуляра по-долу и нашите експерти ще се свържат, за да ви отговорят на всички въпроси, които имате.

Запознайте се с нашите Правила и Условия.

Вашата информация ще бъде обработена в съответствие с нашата Политика за Поверителност.