Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'bg-BG' (Site: 'MAIN-CEE').
  1. Начало Brother
  2. Помощ и Поддръжка
  3. Свържете се с нас
  4. Support Centre App
Лого на приложението Brother support centre

Поддръжка за устройства Brother от мобилно приложение

Изчерпателни указания за настройка на продукта.

Ръководства за продукти

Често задавани въпроси и отстраняване на неизправности

Директна връзка с пълна сервизна поддръжка.

Често задавани въпроси за приложението Brother Support Center

За да инсталирате приложението SupportCenter на вашето мобилно устройство:

1. Изтеглете приложението Brother SupportCenter от App Store или Google Play:

За Android устройства

За Apple устройства (iPhone, iPad, and iPod touch)

 2. Докоснете “Brother SupportCenter”, за да инсталирате приложението.

В зависимост от вашия продукт, някои функции може да не са налични, и ще бъдат оцветени в сиво.
В момента не всички продукти поддържат функцията Състояние / Информация за устройството.

Приложението Brother SupportCenter е съвместимо със следните продукти на Brother:

Мастилено-струйни принтери Fax/MFC/DCP
Монохромни лазерни принтери
Цветни принтери (Лазерни/LED)
Монохромни лазерни Fax/MFC/DCP
Цветни Fax/MFC/DCP (Лазерни/LED)
Високоскоростни принтери
Етикетни принтери P-touch (PT/RL)
Етикетни принтери (QL/TD)
Шиене и бродерия
Режещи машини
Мобилни принтери (RJ/PJ/MW)
Документни скенери
Машини за изработка на печати

Можете да използвате функцията на приложението "Намиране по Wi-Fi", за да изберете продукта Brother, ако е свързан към същата безжична мрежа, към която е свързано вашето мобилно устройство.

Приложението Brother SupportCenter работи с мобилни устройства Apple и Android. Уверете се, че вашето мобилно устройство използва една от следните операционни системи:

Android: Версия 4.0 или по-нова.
iOS (iPhone, iPad, и iPod touch): Версия 9.0 или по-нова.
Brother SupportCenter предоставя достъп до информация за настройки, ръководства, често задавани въпроси и съвети за отстраняване на неизправности.
Brother My Supplies ви позволява да наблюдавате консумативите на принтери Brother (мастило или тонер).
Brother iPrint&Scan ви позволява да печатате и сканирате от вашето мобилно устройство или компютър в безжична мрежа.

Търсите разширена поддръжка? Прегледайте допълнителните опции по-долу:

Икони за регистрация на продукти на Brother

Регистрация на продукт

Бърз и лесен за проследяване процес на регистрация.

Възползвайте се от допълнителни промоции в рамките на личния си профил в Brother Online

Проследявайте закупените от вас продукти и активирайте техните гаранции.

Регистрация

Икони за Brother поддръжка за изтегляне на драйвери и софтуер

Драйвери и файлове за сваляне

Актуализирайте драйверите на вашето устройство Brother или изтеглете софтуера.

Можете също така да намерите инструменти за поправка на мрежова връзка и други изтегляния за BRAdmin.

Научете повече

Нуждаете се от информация за гаранция, сервизни центрове и рециклиране?