Подробни указания за настройка на продукта.
Ръководства за продукта.
Често задавани въпроси и корекции на грешки.
Директна връзка към пълна поддръжка.
За да инсталирате приложението SupportCenter на вашето мобилно устройство:
1. Изтеглете приложението Brother SupportCenter от App Store или Google Play:
За Apple устройства (iPhone, iPad, and iPod touch)
2. Докоснете “Brother SupportCenter”, за да инсталирате приложението.
Приложението Brother SupportCenter е съвместимо със следните продукти на Brother:
• Мастилено-струйни принтери Fax/MFC/DCP
• Монохромни лазерни принтери
• Цветни принтери (Лазерни/LED)
• Монохромни лазерни Fax/MFC/DCP
• Цветни Fax/MFC/DCP (Лазерни/LED)
• Високоскоростни принтери
• Етикетни принтери P-touch (PT/RL)
• Етикетни принтери (QL/TD)
• Шиене и бродерия
• Режещи машини
• Мобилни принтери (RJ/PJ/MW)
• Документни скенери
• Машини за изработка на печати
Можете да използвате функцията на приложението "Намиране по Wi-Fi", за да изберете продукта Brother, ако е свързан към същата безжична мрежа, към която е свързано вашето мобилно устройство.
Бърз и лесен за проследяване процес на регистрация.
Възползвайте се от допълнителни промоции в рамките на личния си профил в Brother Online
Проследявайте закупените от вас продукти и активирайте техните гаранции.
Актуализирайте драйверите на вашето устройство Brother или изтеглете софтуера.
Можете също така да намерите инструменти за поправка на мрежова връзка и други изтегляния за BRAdmin.