
Възползвайте се от по-добър контрол върху Вашето устройство, като поискате техническа помощ директно от началния екран на машината.
Request Help е услуга на Brother, която позволява на Вашия IT администратор или сервизен партньор лесно да отстранява възникнали устройството. Вие просто трябва да натиснете иконката ‘Request Help’ на контролния панел и веднага се създава пълен диагностичен отчет, който автоматично се изпраща като и-мейл на IT администратора.
Бързо и ефективно диагностициране на възникналите технически проблеми.
Вашият IT администратор ще разполага с цялата информация, от която се нуждае още в началото на процеса по отстраняване на проблема.
Улеснете Вашата IT поддръжка, като имате всичко под един покрив.
Request Help Ви спестява време и средства, като ви дава възможност с няколко кликвания да изпратите цялата информация за възникнал проблем на Вашия системен администратор или сервизен партньор. Исканията за техническа поддръжка могат да се направят директно от менюто на Brother устройство свързано в мрежата.
Ако не сте сигурни в спецификациите или съвместимостта на вашето устройство, ви препоръчваме да се свържете с нас или наш оторизиран дилър, за до получите повече информация.
Ако Brother е Вашата предпочитана марка за печат, а управляемите решения за печат не отговарят напълно на Вашите изисквания. Услугата Request Help свързва Вашия бизнес с предпочитан от Вас сервизен партньор.
Request Help работи само със съвместими устройства, на които е активирана тази услуга. Нужен е лицензен ключ за активиране на услугата, която е налична за следните устройства: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW
.Не е необходим допълнителен хардуер. След въвеждане на информацията за сервизния партньор в устройството, вече може да използвате услугата.
Да. Заявките се изпращат по имейл към администратора или сервизния партньор, напълно защитено чрез SSL или TLS криптиране.
Иконката на услугата "Request Help” се добавя към менюто Услуги на началния екран на устройството. Всяка заявка за техническа помощ включва кода на грешката и допълнителна диагностична информация, осигуряваща необходимите данни за ефективното отстраняване на проблема.