Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'bg-BG' (Site: 'MAIN-CEE').
Поради несигурността, създадена от извънредното положение, искаме да знаете, че ние се ангажираме да продължим да предоставяме изключително обслужване и поддръжка за нашите клиенти. Ситуацията с COVID-19 вероятно ще окаже влияние върху някои от нашите услуги. Клиентите могат да изпитат закъснения в отговорите на запитвания, изпратени по имейл или чрез формите за контакт на нашия уебсайт, както и по телефона. Brother работи активно чрез екипите си за поддръжка, за да сведе до минимум тези потенциални забавяния. На първо място ви предлагаме да използвате нашият сайт за техническа поддръжка - https://support.brother.com. Там можете да откриете потребителски ръководства, отговори на често задавани въпроси, драйвери и софтуер за вашето устройство. Ако все още не успявате да намерите решение на вашия проблем, моля, изпратете ни имейл service@brother.bg или се свържете с нас на телефон 0700 19 117. Ако имате продукт за ремонт, ние ще се свържем с вас възможно най-скоро. Извиняваме се за евентуалните неудобства и ви благодарим за търпението.
  1. Начало
  2. Помощ и Поддръжка

На ваша страна

Нуждаете се от поддръжка за Вашето устройство Brother? За да регистрирате нов продукт Brother или да свалите последна версия на софтуера, просто въведете модела или потърсете вашето устройство по-долу.

Ако няма резултат за търсеното от вас устройство моля посетете  support.brother.com за повече продукти ….

Знам модела на устройството си

Вижте цялата налична поддръжка за вашето устройство

Имам нужда от помощ при намирането на модела на устройството си.

Ще ви помогнем първо да намерите модела на устройството.

Не знаете модела на устройството си?