Бизнес устройствата на Brother предлагат услугата Remote Panel, което позволява на IT отдела или сервизният ви партньор да отстраняват дистанционно проблеми с печатащите устройства. Контролният панел на печатащото устройство може да се управлява дистанционно от настолния компютър на IT отдела.
Remote Panel се управлява в реално време, предлагайки цялостен интерактивен интерфейс на вашето печатащо устройство. IT отделът има достъп до всички функции на устройството, включително до режим „Поддръжка“ за бързо диагностициране и разрешаване на проблеми, включително и промяна на настройките.
Бързо и лесно разрешаване на проблемите с устройството от разстояние, без нужда да се чака сервиз на място.
Улеснете Вашата IT поддръжка, като имате всичко под един покрив.
Информацията от Вашето устройство се споделя чрез защитен комуникационен канал, като се гарантира, че информацията Ви е криптирана.
Remote Panel спестява много време и средства, предоставяйки Ви ефективен начин за диагностика и обслужване на Вашите устройства, чрез Уеб Базирано управление. (Web Based Management).
Ако не сте сигурни в спецификациите или съвместимостта, за повече информация ние препоръчваме да се свържете с нас или наш оторизиран дилър.
Когато Brother е Вашата предпочитана марка за печат, Remote Panel дава възможност на бизнеса за оптимизация на процеса диагностика - поддръжка, като така отпада стоенето на машината в сервиз. Тази услуга може да се ползва и за обучение и демонстрации.
Remote Panel работи само със съвместими устройства, на които е активирана тази услуга. Нужен е лицензен ключ за активиране на услугата, която е налична за следните устройства: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, MFC-L6800DW, MFC-L6800DWT, MFC-L6900DW, MFC-L6900DWT, DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW, MFC-L9570CDW, MFC-L9570CDWT.
Да. Сензорния екран на машината се управлява виртуално от уеб браузър от отдалечено място, използвайки криптиране чрез SSL комуникация, и след разрешение от потребителят от физическия контролен панел на устройствата.
След като е добавена от потребителя, услугата Remote Panel позволява на IT поддръжката да осъществи достъп до всички функции на LCD екрана и бутоните на панела, заедно с режимите за поддръжка.