- Актуализирайте фърмуера на машината, като използвате Brother iPrint и Scan (Android / IOS)
- Актуализирах своя Windows 11 компютър чрез Windows Update и вече не мога да отпечатвам, сканирам или факс от моя компютър.
- Деинсталиране на софтуера и драйверите на Brother (Windows)
- Добавете вашето Brother устройство с AirPrint (MacOS)
- Инсталирайте софтуера на вашeтo Brother устройстово от приложения инсталационен диск или от пълния пакет драйвери. (Windows)
- Инсталиране на PaperPort™ 12SE / 14SE (Windows)
- Инсталиране на вградените драйвери (за Windows 8 или по-нова версия)
- Как да идентифицирате операционната си система (OS).
- Къде мога да изтегля Brother iPrint и Scan приложение за Mac?
- Моето Brother устройство не може да бъде намерено по мрежата, когато инсталирах драйвери на моя компютър.
- Не мога да запазя файл, изтеглен от уебсайта за поддръжка на Brother (за Windows)
- Не мога да намеря определена опция в предпочитанията за печат. (За Windows)
- Отворете контролния панел (за Windows)
- Проверете вида на драйвера на скенера, инсталиран чрез свързване на USB / паралелен кабел.