1. Начало
  2. За Brother
  3. История
All about Brother, retro typewriter extreme close up

Присъствие на пазара от над 50 години

Brother е световен производител и доставчик на електронно оборудване.

Офисът в България предлага търговска, маркетингова и техническа поддръжка.

Основана преди 100 години в Нагоя, Япония, компанията Brother има богата история в Европа, която започва преди 50 години.

Brother group доставя продукти и услуги на клиенти по целия свят чрез 17 завода за производство (вкл. четири завода на Brother Industries, Ltd.) и 52 търговски обекта в 44 страни и региони по света (до април 2013 г.).

Brother работи в Ирландия от 1958 г. и е член на глобалната група на Brother. Понастоящем Brother Ireland се занимава с продажби/маркетинг, складиране и сервизно обслужване от сградата си на адрес Boeing Road, Airways Industrial Estate, Santry, Dublin 17, като се занимава с всички продукти на Brother, с изключение на машинни инструменти.

Днес продуктовата линия включва не само шевни машини за домашна и индустриална употреба, но също така инструменти за машини, информационно и комуникационно оборудване от подразделението Printing &Solutions Business на Brother – принтери, мултифункционални устройства, факс устройства, принтери за етикети и скенери, заедно с оригинални консумативи и принадлежности на Brother.

“Европейска визия 21” задължава Brother да се стреми да стане единна организация за продажби и маркетинг от световна класа, която да се гордее с предоставянето на уникални продукти на пазара и с практикуването на мотото “На ваша страна” в своите ежедневни операции.

Европейската икономическа общност беше създадена само година преди Франция, Германия, Италия, Белгия, Холандия и Люксембург да подпишат Римския договор. Признаването и реакцията на това събитие беше изключително важна стъпка за развитието и растежа на Brother.
Шевните машини Jones бяха утвърдени като най-добрата марка във Великобритания, но страдаха от липса на инвестиции и разработки. Това придобиване позволи на Brother бързо да се установи в Обединеното кралство.
Този продукт, проектиран от CDCC и произведен в заводите на Brother, доведе до решението на Brother да разнообрази предлаганите продукти с офис технологиите. Това се оказа важна стъпка в превръщането на Brother в компанията, която е днес.
Следвайки решението за разнообразяване, електронните пишещи машини на Brother бързо бяха приети по целия свят и задвижиха основния растеж и разпознаване на Brother като сериозен конкурент в офис технологията.
Лазерният печат се доказваше като технологията за печат в момента и Brother успя да разработи собствени продукти с висока скорост за пазара на офис оборудване. Днес Brother е производител от световна класа на тези продукти.
Като доказателство, че Brother има възможности за истински иновации, компанията пусна на пазара нова технология за печат на етикети, базирана на оригинална концепция на Brother. Това първоначално нововъведение доведе до цяла система от продукти за етикети, които произвеждат някои от най-издръжливите етикети в света днес.
Като продължи своята поредица от иновативни технологии, компанията направи важен пробив в интегрирането на множество функции в едно устройство със своя първи лазерен мултифункционален принтер. Базирайки се на своя съществуващ лазерен принтер, Brother добави сканиране, факс, телефон и също много други функции. Това стана новата ориентировъчна точка за конкуренцията на Brother и даде начало на съвсем нова продуктова категория.
Brother повтори успеха си с мултифункционалните лазерни устройства в мастиленоструйната технология. Това доведе до създаването на много устройства, които бяха по-малки, по-тихи и с повече цветове, но също толкова функционални като лазерните устройства.
Този миниатюризиран продукт беше (и все още е) единственият от своя вид в света, който е толкова малък и въпреки това с такива големи възможности. Той сега е ресурсът за печат за множество големи организации, за които мобилността е от съществено значение – от Британската транспортна полиция до Hilarys Blinds.
Истински пробив през 21-ви век, базиран на съществуващия опит на Brother в устройствата за етикети, RL-700S добавя етикети с радиочестотна идентификация към диапазона от етикети на компанията. Тази технология, чието внедряване обикновено струва хиляди лири, сега може да бъде реализирана за много по-малка цена, благодарение на последното технологично развитие на Brother.