Brother мастила, тонери, ленти и термотрансферни етикети Поддържайте безпроблемната работа на вашето устройство с оригинални мастила и тонер касети, ленти и термотрансферни етикети, качествена хартия и бързосменяеми резервни части Консумативи и аксесоари
Управляеми решения за печат Управлявайте и оптимизирайте вашия печат с нашите решения за управление на печата Научете повече
(8) Документите ми не се подават през автоматичното подаващо устройство (ADF), когато се опитвам да изпратя факс, да сканирам къмкомпютъра или да направя копие. Когато имате проблеми при печат, променете опциите за настройки на принтера Копиране на документ Копиране на лична карта Копиране от двете страни на хартията (2-странно копиране) Коригирайте подаването на хартия, така че да се изчистят вертикалните линии Проверка на качеството на печат Проверка на подравняването на печата от устройството на Brother
(14) Unable to Print XX (Не може да отпеч XX) Unable to Scan (Scan Unable)(Не може да сканира) Висока темп. Използвам Windows Vista и свързано през мрежа Brother устройство. Следните грешки "Error - Sent to Printer", "Sent to Printer"или "Deleting - Printing" се появяват в PC Print Queue. Какво трябва да направя? Когато инсталирам драйверите, Norton AntiVirus показва Security Alert, че приложение със среден риск "xxxxx.exe опитва да сесвърже към DNS сървър" ("xxxxx.exe is attempting to connect to a DNS server"). Какво трябва да направя? Когато се опитам да сканирам с помощта на ControlCenter4 или ControlCenter3 за Windows, получавам съобщение за грешка "ErrorCC3-202", "Error CC4-202", "Error CC3-205" или "Error CC4-205. Когато стартирам Инструмента за актуализиране на фърмуер или Инструмента за инсталиране на Интернет ФАКС, на екрана на компютърами се показва “Неуспешно стартиране на програмата”. Какво да направя? На монитора за състоянието се появява "Offline" (офлайн). Напълнете мастилото Несъответствие на размера на хартията Ниска темп. Ниско мастило Няма хартия / Няма захранване на хартия Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство). Повече
(8) Документите ми не се подават през автоматичното подаващо устройство (ADF), когато се опитвам да изпратя факс, да сканирам къмкомпютъра или да направя копие. Използвайте PC-Fax Receive, за да прехвърлите получените факсове на компютъра си (само за Windows®) Изпращане на факс с помощта на PC-FAX (Windows®) Когато имате проблеми при печат, променете опциите за настройки на принтера Коригирайте подаването на хартия, така че да се изчистят вертикалните линии Отпечатване на факс, съхранен в паметта на устройството Проверка на качеството на печат Проверка на подравняването на печата от устройството на Brother
(7) Деинсталирайте драйверите на принтера (Linux) За улеснено инсталиране на драйвера на принтера с помощта на инструмент. Linux Изисквания за отворени портове на защитната стена за инструмента Scan Key Tool (Linux) Инсталацията на драйвера завърши успешно, но не мога да печатам. Linux Как да използвате функциите на Scan-key-Tool (инструмент за сканиране-ключ). (Сканиране към файл, сканиране към изображениеили сканиране към електронна поща) (Linux) Мога ли да използвам моя принтер Brother с 64-битова дистрибуция на Linux? Linux Моето устройство отпечатва двустранно, когато избера едностранен печат в драйвера(Linux)
(4) Актуализирайте фърмуера на машината, като използвате Brother iPrint и Scan (Android / IOS) Какво е Brother iPrint и Scan? Печат или сканиране с помощта на приложението Brother iPrint и Scan за мобилни устройства (Android / IOS) Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство).
(6) Документите ми не се подават през автоматичното подаващо устройство (ADF), когато се опитвам да изпратя факс, да сканирам къмкомпютъра или да направя копие. Документът е заседнал в горната част на блока на ADF Зареждане на документи в автоматичното листоподаващо устройство (ADF) Зареждане на документи на стъклото на скенера Засядане на документи в ADF Изваждане на парчета разкъсана хартия, заседнали в ADF
(18) Автоматично отпечатване върху двете страни на листа (Автоматичен 2-странен печат) (Mac) Автоматично отпечатване върху двете страни на листа (Автоматичен 2-странен печат) (Windows®) Автоматично отпечатване като книжка (Windows®) Когато имате проблеми при печат, променете опциите за настройки на принтера Коригирайте подаването на хартия, така че да се изчистят вертикалните линии Моите отпечатани документи са непълни или се появява син екран при отпечатване или използване на PC-FAX след актуализация наWindows 10 (март 2021 г.) Намаляване на шума при печат Не мога да печатам след актуализация на Windows 10 (Юни 2020) Не мога да правя разпечатки без полета. Отпечатване като плакат (Windows®) Печат или сканиране с помощта на приложението Brother iPrint и Scan за мобилни устройства (Android / IOS) Печат/сканиране с мобилно устройство При печатане на PDF файлове от Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® някоизнаци липсват. Какво мога да направя, за да поправя това? Проверка на качеството на печат Проверка на подравняването на печата от устройството на Brother Промяна на настройките на драйвера на принтера (Windows/MacOS) Статуса на принтера е Offline или Пауза. Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство). Повече
(20) Документите ми не се подават през автоматичното подаващо устройство (ADF), когато се опитвам да изпратя факс, да сканирам къмкомпютъра или да направя копие. Записване на сканирани данни в папка като PDF файл Записване на сканирани данни в папка като PDF файл с помощта на ControlCenter4, разширен режим (Windows®) Записване на сканирани данни в папка като PDF файл чрез ControlCenter4, домашен режим (Windows®) Зареждане на документи в автоматичното листоподаващо устройство (ADF) Зареждане на документи на стъклото на скенера Използвам Windows Vista. Как се сканира изображение и се вмъква в приложение на Office 2007? Как да стартирам Съветника за скенер и камера в Windows Vista? Когато се опитам да сканирам с помощта на ControlCenter4 или ControlCenter3 за Windows, получавам съобщение за грешка "ErrorCC3-202", "Error CC4-202", "Error CC3-205" или "Error CC4-205. Лесно сканиране към Е-поща Отворете "скенери и камери" и свойства. Печат или сканиране с помощта на приложението Brother iPrint и Scan за мобилни устройства (Android / IOS) Печат/сканиране с мобилно устройство Промяна на настройките за сканиране за сканиране от ControlCenter4 или от Бутона ЗА СКАНИРАНЕ (за Windows®) Сканирайте документ в OS X 10.8/MacOS 10.12 - 10.15. Сканиране към текстов файл, който може да се редактира (OCR) Сканиране към файл, прикачен към имейл Споделям в мрежата моето Brother устройство. Мога да печатам, но не мога да сканирам. Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство). Функцията за мрежово сканиране не работи когато натисна бутона за сканиране на контролния панел на Brother устройството. (ЗаWindows) Повече