- Актуализирайте драйвера или фърмуера за вашето Brother устройство
- Актуализирайте фърмуера на машината, като използвате Brother iPrint и Scan (Android / IOS)
- Актуализирах своя Windows 11 компютър чрез Windows Update и вече не мога да отпечатвам, сканирам или факс от моя компютър.
- Деинсталиране на драйвери. (Mac OS X 10.6 или по-висока)
- Деинсталиране на софтуера и драйверите на Brother (Windows)
- Добавете вашето Brother устройство с AirPrint (MacOS)
- Добавете моето Brother устройство (драйвера на принтера) на Mac OS X 10,5 - 10,11.
- Инсталирайте вградените драйвери (за Windows 8 и Windows 10)
- Как да идентифицирате операционната си система (OS).
- Къде мога да изтегля Brother iPrint и Scan приложение за Mac?
- Моето Brother устройство не може да бъде намерено по мрежата, когато инсталирах драйвери на моя компютър.
- Не мога да запазя файл, изтеглен от уебсайта за поддръжка на Brother (за Windows)
- Не мога да намеря определена опция в предпочитанията за печат. (За Windows)
- Отворете контролния панел (за Windows)
- Отворете монитора за състоянието
- Промяна на настройките на драйвера на принтера (Windows/MacOS)
- Регулирайте настройките на цветовете, като използвате настройката по избор в драйвера на принтера