Brother мастила, тонери, ленти и термотрансферни етикети Поддържайте безпроблемната работа на вашето устройство с оригинални мастила и тонер касети, ленти и термотрансферни етикети, качествена хартия и бързосменяеми резервни части Консумативи и аксесоари
Управляеми решения за печат Управлявайте и оптимизирайте вашия печат с нашите решения за управление на печата Научете повече
(23) Автоматично отпечатване върху двете страни на листа (Автоматичен 2-странен печат) (Macintosh) Автоматично отпечатване върху двете страни на листа (Автоматичен 2-странен печат) (Windows®) Актуализирайте драйвера или фърмуера за вашето Brother устройство Актуализирах своя Windows 11 компютър чрез Windows Update и вече не мога да отпечатвам, сканирам или факс от моя компютър. Деинсталиране на драйвери. (Mac OS X 10.6 или по-висока) Деинсталиране на софтуера и драйверите на Brother (Windows) Добавете вашето Brother устройство с AirPrint (MacOS) Добавете моето Brother устройство (драйвера на принтера) на Mac OS X 10,5 - 10,11. Изключване на функцията Show Status Monitor (Windows®) Инсталирайте софтуера на вашeтo Brother устройстово от приложения инсталационен диск или от пълния пакет драйвери. (Windows) Инсталиране на PaperPort™ 12SE / 14SE (Windows) Инсталиране на вградените драйвери (за Windows 8 или по-нова версия) Как да идентифицирате операционната си система (OS). Когато стартирам Инструмента за актуализиране на фърмуер или Инструмента за инсталиране на Интернет ФАКС, получавам запитване заметода на свързване към интернет. Съществуват две опции: “Директно свързване” или “Използване на прокси сървър”. Коя трябва даизбера? Къде мога да изтегля Brother iPrint и Scan приложение за Mac? Моето Brother устройство не може да бъде намерено по мрежата, когато инсталирах драйвери на моя компютър. Не мога да запазя файл, изтеглен от уебсайта за поддръжка на Brother (за Windows) Не мога да намеря определена опция в предпочитанията за печат. (За Windows) Отворете контролния панел (за Windows) Отворете монитора за състоянието Отпечатване като плакат (Windows®) Проверете вида на драйвера на скенера, инсталиран чрез свързване на USB / паралелен кабел. Промяна на настройките на драйвера на принтера (Windows/MacOS) Повече
(19) I cannot print on a wireless (Wi-Fi) network (Windows) Безжичната настройка изисква WPS PIN КОД за завършване на настройката Безопасно изпращане или получаване на имейл чрез SSL TLS Използване на инструмента за поправка на мрежовата връзка (Windows) Изпращане на имейл с удостоверяване на потребителя Каква е паролата по подразбиране за моята Brother мрежова карта, BRAdmin, Remote Setup или Web Based Management? Моето Brother устройство не може да бъде намерено по мрежата, когато инсталирах драйвери на моя компютър. Намерете информация за безжичната защита (напр. SSID, мрежов ключ и т.н.) за Mac OS X 10.5 или по-нов Намерете информация за безжичната защита (напр. SSID, мрежов ключ и т.н.) за Windows Настройка на Brother устройство при безжична (Wi-Fi) мрежа Настройка на Brother устройство при безжична (Wi-Fi) мрежа. Не мога да отпечатам с моeтo Brother устройство през безжична връзка Мрежа (Mac) Не мога да отпечатам с помощта на моя Brother машина в кабелна мрежа. (Windows, MacOS) Не мога да поправя кабелната или безжичната връзка с помощта на инструмента за ремонт на мрежова връзка (Windows) Нулиране на мрежовите настройки до фабричните стойности по подразбиране Отпечатване на доклад за WLAN Печат на доклада за мрежовата конфигурация Получавам TS грешка, когато се опитвам да отпечатам в безжична мрежа. Управление на няколко сертификата Повече
(18) Безопасно изпращане или получаване на имейл чрез SSL TLS Задаване на дата и час Задаване на обратно отброяване за режим “Почивка” Заредете хартия с размер A3, Ledger или Legal в тава за хартия #1 / тава за хартия #2 Заредете хартия с размер A4, Letter или Executive в тава за хартия #1 / тава за хартия #2 Зареждане на пликове в тава за хартия #1 Зареждане на фотохартия в тава за хартия #1 Зареждане на хартия в отвора за ръчно подаване Изпращане на имейл с удостоверяване на потребителя Когато включа устройството, всеки път тряба да въведа отново Дата и Час. Какво да направя? Къде е USB/Ethernet порта на устройството? Настройване на ИД на устройството Настройване на часовия пояс Настройка на Brother устройство при безжична (Wi-Fi) мрежа. Настройка на устройството за автоматично изключване Регулиране силата на звука на устройството Таблица за поетапно създаване и инсталиране на сертификат Управление на няколко сертификата Повече
Други категории Консумативи и Аксесоари / Рутинна поддръжка Как да направим / Отстраняване на неизправности Други