- Актуализирах своя Windows 11 компютър чрез Windows Update и вече не мога да отпечатвам, сканирам или факс от моя компютър.
- Деинсталиране на драйвери. (Mac OS X 10.6 или по-висока)
- Деинсталиране на софтуера и драйверите на Brother (Windows)
- Добавете вашето Brother устройство с AirPrint (MacOS)
- Добавете моето Brother устройство (драйвера на принтера) на Mac OS X 10,5 - 10,11.
- За какво се използва софтуерът BRAdmin Professional?
- Използвам Windows. Поставям компкатдиска доставен с моето устройство в компютъра, но началния екран на инсталацияте не се показваавтоматично. Защо?
- Инсталирайте софтуера на вашeтo Brother устройстово от приложения инсталационен диск или от пълния пакет драйвери. (Windows)
- Инсталиране на вградените драйвери (за Windows 8 или по-нова версия)
- Как да идентифицирате операционната си система (OS).
- Когато зареждам софтуер Brother, инсталацията не продължава след инструкцията за свързване на USB кабела към компютъра. Какво могада направя? (USB интерфейс, кабел)
- Когато стартирам Инструмента за актуализиране на фърмуер или Инструмента за инсталиране на Интернет ФАКС, получавам запитване заметода на свързване към интернет. Съществуват две опции: “Директно свързване” или “Използване на прокси сървър”. Коя трябва даизбера?
- Къде мога да изтегля Brother iPrint и Scan приложение за Mac?
- Моето Brother устройство не може да бъде намерено по мрежата, когато инсталирах драйвери на моя компютър.
- Не мога да запазя файл, изтеглен от уебсайта за поддръжка на Brother (за Windows)
- Не мога да намеря определена опция в предпочитанията за печат. (За Windows)
- Отворете контролния панел (за Windows)
- Отворете монитора за състоянието
- Проверете вида на драйвера на скенера, инсталиран чрез свързване на USB / паралелен кабел.
- Промяна на настройките на драйвера на принтера (Windows/MacOS)