Brother мастила, тонери, ленти и термотрансферни етикети Поддържайте безпроблемната работа на вашето устройство с оригинални мастила и тонер касети, ленти и термотрансферни етикети, качествена хартия и бързосменяеми резервни части Консумативи и аксесоари
Управляеми решения за печат Управлявайте и оптимизирайте вашия печат с нашите решения за управление на печата Научете повече
(4) Конфигуриране на Public Mode (Публичен режим) за Secure Function Lock 3.0 Конфигуриране на удостоверяване чрез LDAP с помощта на уеб-базираното управление Конфигуриране на удостоверяването въз основа на Active Directory® чрез уеб-базирано управление Нулиране на устройството на Brother
(7) Други проблеми Когато имате проблеми при печат, променете опциите за настройки на принтера Копиране в режим на икономия на мастило Коригирайте подаването на хартия, така че да се изчистят вертикалните линии Проверка на качеството на печат Проверка на подравняването на печата от устройството на Brother Увеличаване или намаляване на копираните изображения
(19) Cover is Open (Отворен капак) Replace Ink (Смени мастилото) Unable to Print XX (Не може да отпеч XX) Unable to Scan (Scan Unable)(Не може да сканира) Висока темп. Грешна касета с мастило Засядане на документ Използвам Windows Vista и свързано през мрежа Brother устройство. Следните грешки "Error - Sent to Printer", "Sent to Printer"или "Deleting - Printing" се появяват в PC Print Queue. Какво трябва да направя? Когато инсталирам драйверите, Norton AntiVirus показва Security Alert, че приложение със среден риск "xxxxx.exe опитва да сесвърже към DNS сървър" ("xxxxx.exe is attempting to connect to a DNS server"). Какво трябва да направя? Когато се опитам да сканирам с помощта на ControlCenter4 или ControlCenter3 за Windows, получавам съобщение за грешка "ErrorCC3-202", "Error CC4-202", "Error CC3-205" или "Error CC4-205. На монитора за състоянието се появява "Offline" (офлайн). Не е открита тава за хартия/ не е открита тава за хартия №2 Не може да се открие Не може да се открие обем на мастилото Несъответствие на размера на хартията Ниска темп. Ниско мастило Няма хартия / Няма захранване на хартия Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство). Повече
(11) Изключване на получаването в паметта Използвайте PC-Fax Receive, за да прехвърлите получените факсове на компютъра си (само за Windows®) Когато имате проблеми при печат, променете опциите за настройки на принтера Команди за дистанционно извличане Коригирайте подаването на хартия, така че да се изчистят вертикалните линии Отпечатване на факс, съхранен в паметта на устройството Препращане на входящи факсове към друго устройство Проверка на качеството на печат Проверка на подравняването на печата от устройството на Brother Промяна на опциите за получаване в паметта Съхраняване на входящи факсове в паметта на устройството Повече
(10) Деинсталирайте драйверите на принтера (Linux) Драйверите са инсталирани успешно, но не мога да отпечатвам от Redhat, Fedora, или CentOS (Linux) За улеснено инсталиране на драйвера на принтера с помощта на инструмент. Linux Изисквания за отворени портове на защитната стена за инструмента Scan Key Tool (Linux) Инсталацията на драйвера завърши успешно, но не мога да печатам. Linux Как да използвате функциите на Scan-key-Tool (инструмент за сканиране-ключ). (Сканиране към файл, сканиране към изображениеили сканиране към електронна поща) (Linux) Когато отпечатвам изображения, качеството не е добро(Linux) Мога ли да използвам моя принтер Brother с 64-битова дистрибуция на Linux? Linux Моделът в изтегления драйвер е различен от модела на моето устройство. Linux Моето устройство отпечатва двустранно, когато избера едностранен печат в драйвера(Linux) Повече
(5) Print or Scan from the Brother iPrint&Scan application using the NFC function of an Android™ mobile device. Актуализирайте фърмуера на машината, като използвате Brother iPrint и Scan (Android / IOS) Какво е Brother iPrint и Scan? Печат или сканиране с помощта на приложението Brother iPrint и Scan за мобилни устройства (Android / IOS) Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство).
(15) Документът е заседнал в горната част на блока на ADF Документът е заседнал в долната част на блока на ADF Зареждане на документи в автоматичното листоподаващо устройство (ADF) Зареждане на документи на стъклото на скенера Зареждане на пликове в тава за хартия #1 Зареждане на фотохартия в тава за хартия #1 Зареждане на хартия в мултифункционалната тава Зареждане на хартия с размер A3, Ledger или Legal в тава за хартия #1/тава за хартия #2/тава за хартия #3 Зареждане на хартия с размер A4, Letter или Executive в тава за хартия #1/тава за хартия #2/тава за хартия #3 Заседнала е хартия в задната част на устройството Заседнала е хартия в предната част на устройството Засядане на документ Засядане на документи в ADF Изваждане на парчета разкъсана хартия Изваждане на парчета разкъсана хартия, заседнали в ADF Повече
(23) Print or Scan from the Brother iPrint&Scan application using the NFC function of an Android™ mobile device. Автоматично отпечатване върху двете страни на листа (Автоматичен 2-странен печат) (Mac) Автоматично отпечатване върху двете страни на листа (Автоматичен 2-странен печат) (Windows®) Автоматично отпечатване като книжка (Windows®) Други проблеми Когато имате проблеми при печат, променете опциите за настройки на принтера Коригирайте подаването на хартия, така че да се изчистят вертикалните линии Моите отпечатани документи са непълни или се появява син екран при отпечатване или използване на PC-FAX след актуализация наWindows 10 (март 2021 г.) Намаляване на шума при печат Не мога да отпечатам с моeтo Brother устройство през безжична връзка Мрежа (Mac) Не мога да печатам след актуализация на Windows 10 (Юни 2020) Не мога да правя разпечатки без полета. Отпечатване като плакат (Windows®) Печат или сканиране с помощта на приложението Brother iPrint и Scan за мобилни устройства (Android / IOS) Печат/сканиране с мобилно устройство Предотвратяване на размазани разпечатки и засядане на хартия (Mac) Предотвратяване на размазани разпечатки и засядане на хартия (Windows®) При печатане на PDF файлове от Adobe® Acrobat®/Adobe® Acrobat® Reader®/Adobe® Reader® някоизнаци липсват. Какво мога да направя, за да поправя това? Проверка на качеството на печат Проверка на подравняването на печата от устройството на Brother Промяна на настройките на драйвера на принтера (Windows/MacOS) Статуса на принтера е Offline или Пауза. Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство). Повече
(24) Print or Scan from the Brother iPrint&Scan application using the NFC function of an Android™ mobile device. Други проблеми Експортиране на двойка ключове за клиент с помощта на Уеб-базирано управление Записване на сканирани данни в папка като PDF файл Записване на сканирани данни в папка като PDF файл с помощта на ControlCenter4, разширен режим (Windows®) Записване на сканирани данни в папка като PDF файл чрез ControlCenter4, домашен режим (Windows®) Зареждане на документи в автоматичното листоподаващо устройство (ADF) Зареждане на документи на стъклото на скенера Изпращане на сканирани данни към имейл сървър Импортиране на публичен ключ за сървър с помощта на Уеб-базирано управление Когато се опитам да сканирам с помощта на ControlCenter4 или ControlCenter3 за Windows, получавам съобщение за грешка "ErrorCC3-202", "Error CC4-202", "Error CC3-205" или "Error CC4-205. Лесно сканиране към Е-поща Отворете "скенери и камери" и свойства. Печат или сканиране с помощта на приложението Brother iPrint и Scan за мобилни устройства (Android / IOS) Печат/сканиране с мобилно устройство Промяна на настройките за сканиране за сканиране от ControlCenter4 или от Бутона ЗА СКАНИРАНЕ (за Windows®) Сканиране към текстов файл, който може да се редактира (OCR) Споделям в мрежата моето Brother устройство. Мога да печатам, но не мога да сканирам. Създаване на двойка ключове за клиент с помощта на Уеб-базирано управление Създаване на профил “Сканиране към FTP” Създаване на профил “Сканиране към мрежа” Създаване на профил за сканиране към SharePoint® Съобщението за грешка "няма намерени поддържани устройства" се появява на екрана Brother iPrint и Scan (мобилноустройство). Функцията за мрежово сканиране не работи когато натисна бутона за сканиране на контролния панел на Brother устройството. (ЗаWindows) Повече